Belgische labels CKS en Masté lanceren een exclusieve juwelencollectie

Modelabel CKS kondigt met trots een gloednieuwe samenwerking aan met het Antwerpse juwelenmerk Masté! Uit deze unieke Belgische collab ontstond een limited collection exclusieve juwelen die niet alleen een vleugje casual chic, maar ook een dosis feestelijke flair toevoegen aan elke look. Kortom: de perfecte finishing touch om jouw outfit compleet te maken!

Eye-catching fashion x juwelen

Antwerps juwelenmerk Masté vindt zijn oorsprong bij Marie Gijsemans & Stephanie Huijbrechts, beste vriendinnen sinds 2007. Hun eye-catching stijl en dito juwelen, sluiten perfect aan bij de fashionfeel van modemerk CKS. Samen vormen ze een intrigerende match en versterken ze elke outfit. 'Het idee achter onze collectie is ‘perfect imperfection’', aldus het duo achter Masté. 'Het resultaat is een tijdloze en speelse collectie die volledig waterproof is. Of je nu van het strand direct onder de douche springt, naar kantoor gaat of een date hebt... De juwelen vervolledigen het zalige zomerse leven van onze klanten.'

Eén print, twee statement juwelen

De originele bloemenprint, handgetekend door printdesigner Sophie Espitalié van CKS, inspireerde Masté tot het creëren van prachtige goudkleurige statement oorbellen en een on-trend armband. 'De op maat gemaakte sieraden zijn volledig afgestemd op de print en collectie, met organische en vloeiende vormen afkomstig van de bloemenprint. Ze zorgen dan ook voor een natuurlijke uitstraling en maken elke look af', volgens Sophie.

De twee musthaves zijn gemaakt uit stainless steel met een gouden plating, waardoor de kleur langdurig mooi blijft en ze bestand zijn tegen water.

'We baseerden ons op een door CKS handgetekende bloemenprint en realiseerden samen leuke statement pieces die elke vrouw een extra dosis zelfvertrouwen bieden'
Marie en Stephanie, founders Masté

De CKS x Masté collectie is exclusief verkrijgbaar vanaf 6 mei in alle CKS concept stores, op cks-fashion.com en maste-antwerp.be.

Meer beeldmateriaal kan je hier terugvinden.

Pers- en interviewaanvragen:

Nathalie Vriends