Belgische topchef tekent mannenlijn voor CKS

CKS x Marcelo Ballardin

Om een nieuw elan te geven aan hun mannencollectie, gaat Belgisch modemerk CKS in zee met topchef en tv-ster Marcelo Ballardin. De wereldburger met Braziliaanse roots kreeg bij CKS creatieve vrijheid bij het ontwerpen. De collectie is eind oktober beschikbaar online via de CKS webshop en fysiek in de winkels van JBC.

Marcelo Ballardin staat in zijn keuken gekend om zijn vakmanschap en oog voor detail. Dat is in deze collab met CKS niet anders. Mode en het culinaire gaan hand in hand. Het draait allemaal om creativiteit. We hebben in België ongelooflijk veel getalenteerde chef koks en fashion designers. Ik vind het dan ook een hele eer dat ik als modeontwerper voor CKS aan de slag mag en een collectie kan ontwerpen die ik mooi vind, met items die ik zelf graag draag. Mijn collectie is dan ook gemaakt vanuit het hart en mijn passie voor creativiteit.”

Geïnspireerd door zijn Braziliaanse roots, persoonlijke stijl en liefde voor Aziatische fashion, ontwerpt Marcelo samen met CKS een eenvoudige maar elegante capsulecollectie voor heren. De collectie is een mix van formele en casual items in mannelijke, winterse kleuren. Marcelo speelt met een mix van materialen en technische details om het geheel een hedendaags en luxueus gevoel te geven. Leuk weetje: als artwork in de collectie werden de exacte coördinaten van zijn geboorteplaats in Manaus, Brazilië als detail gebruikt. De capsule is een complete collectie geworden met draagbare items zoals een winterjas, worker jackets, hemden en broeken.

In beeld

Download hier alle campagnebeelden van CKS x Marcelo Ballardin