CKS brengt eerste collectie uit voor tieners

CKS TEENS voor coole tienermeisjes

Belgisch modemerk CKS brengt dit seizoen naast de bestaande collecties voor vrouwen en kids voor het eerst een tienercollectie uit, gericht op meisjes. Dit was nodig om tegemoet te komen aan de vraag van klanten en een groeiend potentieel in de markt. Het is een lijn die gecreëerd werd voor Generation Z, voor wie de WMN collectie vaak nog te volwassen is, en de kidscollectie te jong.

Voor Gen Z

Met de CKS TEENS collectie speelt CKS in op een generatie die zeer trendgevoelig is. Zo zijn tienermeisjes vaak actief op TikTok en Instagram en zijn influencers hun grote voorbeeld. De keuze om een collab-collectie uit te brengen met TikTok-ster Julie Vermeire was dan ook snel gemaakt. De beelden en meer info over deze collectie volgen in september.

Waar de CKS WMN collectie voor tijdloze stijlen in een eigentijds jasje staat, gaat CKS TEENS resoluut voor de trendy items. De link met de damescollectie en de duidelijke CKS signature blijven behouden. Stijlen en prins uit de FW21 collectie voor vrouwen komen terug in de tienerlijn. Maar de vibe is een stuk cooler, en very 2021.

De maten van de CKS TEENS collectie rangeren van 10Y tot 18Y. Jongvolwassen en volwassen dames die doorgaans shoppen bij petite collecties, zullen hier ook hun gading vinden.

Download hier alle campagnebeelden van de CKS TEENS collectie

Download hier alle packshots van de CKS TEENS collectie

Side note: CKS Kids

CKS TEENS mag niet verward worden met CKS Kids, de collectie voor jongens en meisjes die reeds aanwezig was bij het merk. De Kids-collectie is verkrijgbaar op de webshop en exclusief in CKS Waasland, Nieuwpoort, Mol, Brasschaat en Hasselt. In de andere CKS stores is een mini showroom waar de collectie kan ontdekt, gepast en besteld kunnen worden.

Carolien Swinnen

Head of Fashion PR, MMBSY