Internationale Vrouwendag: CKS zet vier powervrouwen in de kijker

Exclusieve Vrouwendagcollectie verkrijgbaar vanaf 1 maart

Belgisch modemerk CKS lanceert een exclusieve capsulecollectie ter ere van Internationale Vrouwendag. Het resultaat is onder andere een statement T-shirt en cozy sweater in vrolijke kleuren, versierd met handgeschilderde prints en inspirerende citaten. Het motto van de collectie luidt "Dream limitless," een krachtige boodschap die een gezicht krijgt dankzij vier powervrouwen die hun droom waarmaakten.

4 powervrouwen en hun droom

CKS bracht de Internationale Vrouwendagcollectie tot leven door vier inspirerende vrouwen samen te brengen om hun persoonlijke verhalen te delen. Maak kennis met Gudrun Hespel, personal trainer, psychologe en deelnemer aan Kamp Waes; fotografe Irmy Coeckelberghs; Sophie Engelen, hair & make-up artist en oprichter van het natuurlijke skincare merk Aloïse Botanicals; en fashion coach Brien Aesy.

Ze deelden hoe ze hun dromen hebben verwezenlijkt, welke uitdagingen ze tegenkwamen, wat hen inspireerde en gaven hun ultieme tips. Met deze krachtige verhalen hoopt CKS anderen te motiveren en aan te moedigen om hun voorbeeld te volgen.

Girl you're on fire

De veelzijdige Internationale Vrouwendagcollectie omvat een limited edition T-shirt met handgeschilderde backprint, een verrassende sweater, een hemdblouse met geborduurde tekst en kleurrijke statement sokken. Elk item draagt een krachtige boodschap uit, zoals 'Unleash your power', "Women's day every day' of "Girl you're on fire". Kortom, er is een motto waar elke vrouw zich in kan vinden.

Wie haar eigen quote op een T-shirt wil laten zetten, voor zichzelf of om iemand anders te inspireren, kan langskomen op 2 maart bij CKS Hasselt of op 9 maart bij CKS Antwerpen in de namiddag. Daar kun je jouw T-shirt laten borduren!

Praktisch

De Internationale Vrouwendagcollectie is exclusief online verkrijgbaar vanaf 28 februari op cks-fashion.com. Vanaf 1 maart is de collectie ook beschikbaar in alle CKS concept stores.

Download hier meer beeldmateriaal van de exclusieve collectie ter ere van Internationale Vrouwendag.

Bekijk hier al het laatste nieuws, campagnebeelden en packshots van CKS.